Szef firmy Bridgestone twierdzi, że Ferrari w przyszłym sezonie nie będzie miało lepszych opon od innych zespołów i będzie traktowane tak jak każdy team. Stwierdzenie to jest odpowiedzą na pojawiające się głosy, iż Bridgestone będzie faworyzować zespół, z którym współpracuje od dawna.
Jak wiadomo, po rezygnacji firmy Michelin, opony wszystkim zespołom dostarczać będzie Bridgestone.Ponieważ Ferrari od dawna korzysta z opon tej właśnie firmy, podejrzewano spisek, który miał dawać przewagę Ferrari nad zespołami dotychczas korzystającymi z innego dostawcy opon.
Hirohide Hamashima, szef sekcji F1 Bridgestone, kategorycznie zaprzecza, iż coś takiego jest w ogóle możliwe:
„Zmodyfikowaliśmy naszą konstrukcję. Nawet te zespoły, które dotychczas korzystały z naszych usług, będą musiały od nowa sobie wszystko poukładać. Testy pokazują, że w różnych zespołach opony spisują się inaczej. Teraz wszyscy startują z tego samego miejsca. Warunki są równe dla wszystkich. To nasz cel.”
17.11.2006 20:34
0
Byli by głupcami gdyby coś kombinowali. Stawką jest wiarygodność na rynku a nie wygrana np.Ferrari.
17.11.2006 22:12
0
DERO: Sądze, że po tylu latach wspólpracy pomiędzy Bridgestone a Ferrari jak8ieś ciche porozumienie istnieje... FERRARI FOREVER
18.11.2006 13:11
0
aha jasne :D przecierz wszyscy wiedzą że i tak będzie inaczej, jednakowoż kurtuazja japońców godna podziwu
18.11.2006 14:13
0
Tak, właśnie od dawna to podejrzewałem, Ferrari nie będzie miało przewagi, bo opony na tych samych zasadach, FIA nie będzie ich wspierać, stewardzi nie będą patrzeć łaskawym okiem. O matko, jakby tak to miało byc to Ferrari pozostanie rywalizacja jedynie z Super Aguri. No może Williams jest w zasięgu.
19.11.2006 19:02
0
panowie nie jestem faniem czerwonych ale widze ze nie jestescie w temacie przeciez opony na nowy sezon beda inne niz teraz maja byc twardsze i z nawa specyfikacja wiec wszyscy startuja z rownego pulapu nie ma rywalizacji wsrod oponiarzy pozostanie tylko stopien fachowosci w zespolach
21.11.2006 01:02
0
Co z tego że mają być twardzsze co?? to nie wszystko Woytek czy jak cie zwią pedale bo na geja trzeba zasłużyć! mieszanka to nie wszystko cała areodynamika i ustawienie downforce i rearforce zależą jak opona będzie się szybko zużywać z jaką prędkością będzie można wziąć zakręt jaką prędkość maksymalną może na niej bolid wyciągnąć a przedewszystkim żywotność na torze podczs GP od startu do pitu to już należy do pracy zespołów
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się